• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

FAQ

Bestellen & retourneren
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
 
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Hier kun je jouw pakket volgen met de track & trace code die je in jouw verzend bevestigingsmail ontvangt.
 
Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?
Mocht je het verkeerde pakket hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar: merchandise@q-dance.com
 
Hoe kan ik een product ruilen en/of retourneren?
Retourzendingen kunt u verzenden naar: 
KDZ
O.v.v. Dominator retour + track & trace nummer
Prestwickweg 16 
1118 LB Schiphol Airport
The Netherlands
 
Wat is het retour termijn?
14 dagen na ontvangst van de order.
 
Wat zijn de retour voorwaarden?
Alle producten zitten nog in de originele verpakking/sealing en zijn ongedragen, onbeschadigd, schoon, en ongebruikt.
 
Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending behandeld wordt?
We betalen je meteen terug nadat we jouw retourzending goedgekeurd hebben. De meeste retourzendingen worden verwerkt binnen 5 werkdagen na ontvangst. Hoe snel het openstaande bedrag wordt teruggestort, hangt af van de betaalmethode: 
 
iDEAL: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 10 werkdagen
Paypal: binnen 6-10 werkdagen
 
Bezorgen
Wat zijn de bezorgkosten?
Bekijk hier wat de bezorgkosten zijn per land.
 
Naar welke landen leveren jullie?
Bekijk hier de lijst me landen waar wij naartoe versturen.
 
Wat zijn de levertijden
Bekijk hier wat de levertijden zijn per land.
 
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen al onze bestellingen via https://kdz.com.
 
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, wat nu?
Mocht je jouw pakket niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar: merchandise@q-dance.com
 
Voorraad
Komen uitverkochte producten weer op voorraad?
Dat verschilt per product. Sommige producten worden wel opnieuw ingekocht, en andere producten niet.
 
Tijdens het bestellen verdween het product, hoe kan dit?
Soms komt het voor dat het product is uitverkocht voordat je het hebt afgerekend. Dan verdwijnt het product uit je winkelmandje en van de webshop.
 
Betalen
Wat zijn de betaalmethodes?
Je kan bestellingen betalen door middel van onderstaande:
 
Creditcard (Visa en MasterCard).
iDEAL
Paypal
SOFORT Banking
 
Kan ik ook achteraf betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.